Monday, March 17, 2008

today...








today...memang pnat tahap max... bru blk gunung ledang last nite.. smpai kul 12 mlm mcm tu... kaki sume sakit2... waaaa... nk jln pun kna slow2...hehehe.. not only me... bt all yg pg gunung ledang... memang skit sgt la.. ngn pnat nye.. tp enjoy sgt kt sane.. even aktiviti sume memenatkan..imagine ktorang kena jln kt hutan nk pg mandi air terjun dlm sejam lebih... mmg pnat... dgn panjat sane pnjat sni... waaa... tp memang bess.. sbb sume bekerjasama.. tolong menolong ble ssh.. =)
start hari jumaat ktorang prgi.. secretary course.. smpai dlm kul 230 ptg... smpai trus die sediakan aktiviti.. memang tkd rehat la... mlm je time tdo.. tu pun kul 5 kena bgn..heee... tp mmg terasa camp life...even duduk kt dorm..hehehe.. bnyk aktiviti yg ade.. mind profile.. flying fox.. abseiling...nite walk.. high rope...mcm2 la.. mmg mencabar...lg2 nite walk.. tkut sey..hehehe.. flying fox pun mmg mencabar.. tkut sgt.. sume benda tu aku tk prnah bwat b4 dis..hehehe..

sume menjerit punye..hehehe.. ble time kt air terjun hari ketiga mmg bes.. yela mana taknya pnat jalan lalu hutan semata nk mandi.. da smpai trus terjun la..hehehehe.. tk sbr2... dlm seronok2, aku ngn 3 orang lg kwn aku mandi kt tempat yg agak dalam.. mula2 aku tk prasan kwn aku kt situ.. pastu aku nmpk diorang kt tmpat dlm.. aku pg la kt situ nk suruh diorang jgn mandi kt situ... aku try tarik tgn kwn aku sbb aku tkut die tenggelam.. skali ngn aku skali tertarik.. lemas.. memang tkut sgt.. bnyk kali try timbulkn diri.. tp tkd orang nmpk..aku jerit tolong.. aku da nk give up.. aku ingat aku nk mati da.. tp nasib amy ngn pakcik daud nmpak tlg aku... aku da bleh bernafas.. aku tgk kwn aku nida blum slamatkn lg.. aku nk tarik tgn die..tp pakcik daud da tarik tgn die dlu.. nasib smua selamat..alhamdulillah... aku btul2 takut... ni da kali ke2 aku lemas.. aku ingat ajal aku.. aku mmg takut.. ble da naik tmpat yg cetek aku mula nangis..ketakutan.. sume try tenangkan aku.. thnx friends.. lama2 aku da ok..
bila time blik tu, rase cm tnk blk je..sbb bes sgt kt sane.. da la tmpat die cantik.. mmg cantik..
klau bleh nk pg lg...heee
tdy... pg class translation kul 8...ade quiz.. bleh la jawab skit2... tp overall ntah la... sbb pnat kn... sume dtg pun muka pnat sgt... heee.. then after quiz naik jp.. paperwork utk program dgn senior da approve.. alhamdulillah.. mmg suka sgt..hehehe... lpas ni kena prepare la aktiviti...




No comments: